Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy outsourcingowej z biurem w Warszawie, poszukujemy osób na stanowisko:

Customer Service Specialist with German

Remotely - Poland

Specjaliści w niemieckojęzycznym dziale Customer Service naszego klienta zajmują się zdalnym rozwiązywaniem podstawowych problemów technicznych pojawiających się przy użytkowaniu urządzeń z obszaru nowych technologii (e-commerce).


Zakres obowiązków:
  • Utrzymywanie dobrych relacji z użytkownikami w j. niemieckim
  •  Wsparcie telefoniczne i mailowe użytkowników z branży e-commerce oraz urządzeń z kategorii najnowszych technologii (mobile, sztuczna inteligencja, VOD)
  •  Zdalne rozwiązywanie problemów technicznych
  •  Raportowanie
Czego oczekujemy?
  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2/C1)
  • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego (B2)
  • Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych
  • Umiejętności analitycznych
  • Dyspozycyjności do udziału w szkoleniu w Warszawie (2-3 tygodnie w ciągu dni roboczych, firma nie sponsoruje zakwaterowania)
  • Dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzin (poniedziałek-niedziela, praca zmianowa 6-24, grafik do doprecyzowania z Team Leaderem)
  • Dostępu do internetu o prędkości min. 1 MB/s
Oferujemy:
  • Pracę w 100% zdalną lub w wysokiej klasy biurze w Warszawie
  • Sprzęt na którym odbywa się praca (laptop)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość używania języków obcych każdego dnia
  • Treningi i ścieżkę rozwoju dopasowane do Twoich wymagań
  • Ubezpieczenie zdrowotne oraz bony

Are you ready to start the challenge? Apply below!








See also similar offers:

Customer Service Specialist with German

Remotely - Poland

Senior Associate Consultant

Technology Consulting - Warsaw

Programmer Consultant

Technology Consulting - Warsaw